Frederik VI's Hotel | Rugårdsvej 590 | 5210 Odense NV | Tlf: +45 65 94 13 13 | reception@f6h.dk

Ledige stillinger:

VI SØGER BARSELSVIKAR TIL RECEPTIONEN MED TILTRÆDELSE SENEST DEN 1/1-2018

Frederik VI´s Hotel i Odense er en drømme arbejdsplads. Her er atmosfære, højt til loftet, godt humør, udfordrende og varierende arbejdsopgaver, masser af frihed under ansvar, fantastisk holdånd, de bedste konference-, hotel- og selskabsgæster og naturlige omgivelser. På Frederik VI´s Hotel er rammer, serviceniveau og stemning i fokus – vi har for øje at skabe oplevelser for vores gæster i alt hvad vi gør. Her tænker vi ud af boksen, og gør hvad der skal til for at skabe den helt rigtige atmosfære. Vi står midt i en god og spændende udvikling med ét mål for øje – vækst. Og ét af vores parametre for at skabe vækst er et engageret, dygtigt og stærkt team, som arbejder med hjertet og med hovedet.

Jobbet

Til Frederik VI´s Hotel søger vi en barselsvikar som receptionist på fuldtid med flair for koordinering og lyst til at støtte op om vores konference- og salgsteam. Hverdagen i receptionen på Frederik VI´s Hotel byder hovedsaligt på konferencegæster og front desk arbejde samt attraktiv vagtplan. Receptionens åbningstid er kl. 7-23, og dine vagter vil primært være dagvagter med 1-2 aftenvagter om ugen. Weekendarbejde vil forekomme ca. 1 gang om måneden. Er dette noget for dig?

 Arbejdsopgaver

  • Receptionsopgaver, som check-in/ud, servicering af gæster ved skranke, telefon og mail
  • Udarbejdelse af køresedler til hele huset
  • Diverse administrative ad hoc opgaver
  • Opdatering af værelser på bookingportaler
  • Tage imod konferencebookinger og opfølgning/koordinering heraf
  • Selskabskoordinering
  • Bindeled for hele huset
  • Støtte til konference- og salgsteam

Dine kompetencer 

  • Serviceminded, imødekommende og præsentabel
  • Arbejder smilende og opmærksomt, også i travle perioder
  • Teamplayer
  • Arbejder selvstændigt
  • Kommunikation på dansk og engelsk med vores gæster
  • Kendskab til Spectra og gode IT kundskaber (Office) er et plus
  • Erfaringer fra lignende stilling er en fordel

Vi tilbyder

  • Tiltrædelse snarest muligt eller pr. 1/1-18
  • Mulighed for fastansættelse
  • Gode arbejdsforhold og medarbejderfordele
  • Attraktiv vagtplan
  • Løn i overensstemmelse med kvalifikationer
  • En arbejdsplads med glæde og godt humør
  • Fleksible og grønne omgivelser
  • Plads til udfoldelse af særlige kompetencer

Din ansøgning med cv og foto sendes til Konference- & Receptionschef & Daglig Leder Marie Grinsted – på mail mag@f6h.dk. Ansøgningsfrist den 23. november 2017. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til Marie på telefon 6040 3875. Din ansøgning og henvendelse vil blive behandlet fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Uopfordret ansøgning:

Du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning med cv og evt. foto til os. Har vi ledig stilling der matcher dine kompetencer vil vi kontakte dig for en samtale.