Fra ventilationsmontør til servicestjerne – Frank Jensen højner hotellets serviceniveau

Mød Frank Jensen, hvis skift til rollen som servicetekniker er en historie om transformation, tilpasning og ekstraordinær service.

Frank Jensen, tidligere ventilationsmontør, har taget skridtet ind i en ny rolle som servicetekniker på Frederik VI’s Hotel. Og det har bragt friske vinde til hotellets daglige drift. 

Nye udfordringer
Selvom han kommer fra en baggrund, der primært bestod af selvstændigt arbejde, bruger Frank nu sin dygtighed i en verden hvor samarbejde og gæsteinteraktion er i centrum. Hver morgen byder på nye udfordringer og opgaver, som ofte er ukendte ved arbejdsdagens start.

Thomas Danielsen, hotellets direktør, husker tydeligt deres første møde. "Frank var utrolig imødekommende og let at komme i kontakt med. For mig er det afgørende, at nye medarbejdere passer ind i vores team og kan levere den service, vores gæster forventer. Frank havde det hele, men skulle lige vænne sig til at arbejde tæt sammen med kollegaer og være i direkte kontakt med gæsterne," fortæller Thomas.

En smidig overgang til en serviceorienteret rolle
At skifte fra en rolle, hvor tekniske færdigheder var i højsædet, til en stilling, hvor service er lige så vigtig, var en udfordring for Frank. Men han greb udfordringen med åbne arme og tilpassede sig hurtigt. 

"Frank har virkelig løftet vores serviceniveau. Han er ikke bare dygtig til sit fag; han er også hurtig til at finde løsninger og tænker kreativt. Han har endda undervist sine kolleger i ergonomiske arbejdsmetoder og bygget vogne for at gøre deres arbejde lettere," siger Thomas.

Frank fortsætter med at udvikle sine færdigheder og er nu en del af et voksende team. Hotellet har for nylig ansat Henrik, der er i voksenlære som ejendomsservicetekniker, og sammen vil de to koordinere opgaver og vedligeholdelse af hotellets have og grønne områder.
På Frederik VI's Hotel glæder vi os til at se, hvad fremtiden bringer med Frank og Henrik om bord.
Vi er overbeviste om, at deres bidrag vil fortsætte med at forbedre vores gæsters oplevelse og styrke vores position som et hotel, der værdsætter både kvalitet og innovation.

Hoteldirektør Thomas Danielsen udtaler:

”Jeg er virkelig glad for, at vi ansatte Frank. Både som menneske og som fagmand. Han er den klogeste af os alle. Han skiller computere ad og samler dem igen. Vi har ikke været vant til at få løst opgaver så hurtigt, som vi får nu. Hvis der er noget, Frank ikke kan finde ud af, googler han det bare. Han har også lært sine kollegaer, hvordan de skal tænke sig om ift. at løfte og bære. Han har bygget vogne for at lette deres arbejde.”

Book dit ophold nu

Ophold & events

Book dit ophold nu

Ophold & events

Frederik VI’s Hotel
Rugårdsvej 590
5210 Odense NV

Reception 65 94 13 13
Mail: reception@f6h.dk

Tilmeld nyhedsbrev

© 2023 Frederik VI’s Hotel – All rights reserved